Mauro Borrelli

Detectives Jake Doyle and Mary Kelly seek the help of an incarcerated serial killer named The Artist when a copycat killer strikes. While Mary searches for clues in The Artist's brilliant but twisted psyche, she and Jake are lured into a diabolical game of cat and mouse, racing against time to stay one step ahead of The Artist and his copycat.

1945. A U.S. military cargo plane loses control and violently crashes behind enemy lines in the middle of the German black forest. Major Johnson sends a squad of his bravest soldiers on a rescue mission to retrieve the top-secret material the plane was carrying, led by Sergeants Brewer and Walsh. They soon discover hanged Nazi soldiers and other dead bodies bearing ancient, magical symbols. Suddenly their compasses fail, their perceptions twist and straying from the group leads to profound horrors as they are attacked by a powerful, supernatural force.

Student Kyle steht bei bösen Buben in der Kreide, die Stimmung wird langsam ungemütlich. Da entdeckt er beim Entrümpeln die "Geistmaschine". Sie stammt aus dem Mittelalter, wurde von einem genialen Okkultisten aus Deutschland geschreinert und ermöglicht dem Geist, vorübergehend seine sterbliche (und damit vorübergehend tote) Hülle zu verlassen. Kyle und seine Nerdkumpane probieren das Ding natürlich aus, und als sie es in seiner ganzen Pracht erfassen, will Kyle es auch ganz bestimmt nicht mehr verkaufen.

1945. A U.S. military cargo plane loses control and violently crashes behind enemy lines in the middle of the German black forest. Major Johnson sends a squad of his bravest soldiers on a rescue mission to retrieve the top-secret material the plane was carrying, led by Sergeants Brewer and Walsh. They soon discover hanged Nazi soldiers and other dead bodies bearing ancient, magical symbols. Suddenly their compasses fail, their perceptions twist and straying from the group leads to profound horrors as they are attacked by a powerful, supernatural force.

Student Kyle steht bei bösen Buben in der Kreide, die Stimmung wird langsam ungemütlich. Da entdeckt er beim Entrümpeln die "Geistmaschine". Sie stammt aus dem Mittelalter, wurde von einem genialen Okkultisten aus Deutschland geschreinert und ermöglicht dem Geist, vorübergehend seine sterbliche (und damit vorübergehend tote) Hülle zu verlassen. Kyle und seine Nerdkumpane probieren das Ding natürlich aus, und als sie es in seiner ganzen Pracht erfassen, will Kyle es auch ganz bestimmt nicht mehr verkaufen.

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